دانلود سریال Mr. Queen با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: در دوران حاضر، یک آشپز در بدن یک ملکه گیر می افتد. در پی آن اتفاقات و هرج و مرج غیر منتظره ای رخ می دهد و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “Mr. Queen” یک سریال تلویزیونی کره ای است که با موضوع تاریخی و کمدی در سال 2020 به روی آنتن رفت. این سریال به تهیه کنندگی Kim Jung-min و کارگری اصلی Yoon Sung-sik و به نویسندگی Park Kye-ok و Choi Ah-il و Kim Ga-young ساخته شده و با بازیگری Shin Hye-sun و Kim Jung-hyun و Bae Jong-ok به نمایش درآمده است.

    داستان این سریال در مورد یک مرد جوان است که از زمان حال به دوران جوانی امپراتوری چوسون منتقل می‌شود و در بدن یک ملکه قرار می‌گیرد. این وضعیت برای او موجب ایجاد ماجراهای بسیار جالبی می‌شود و باعث می‌شود که او با مشکلات و موضوعات مختلفی در این دوران برخورد کند.

    سریال “Mr. Queen” با ترکیبی از عناصر تاریخی، کمدی و عاشقانه، توانسته است نظر بسیاری از منتقدین و بینندگان را به خود جلب کند. این سریال با محیط‌ها و لباس‌های زیبا، صحنه‌های خنده‌دار و داستان جذاب، توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.

    اگر شما نیز به دنبال یک سریال سرگرم‌کننده و جذاب هستید، می‌توانید سریال “Mr. Queen” را با دوبله فارسی از منابع معتبر و قانونی دانلود کرده و تماشا کنید. این سریال می‌تواند به شما لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده را ارائه دهد و تجربه‌ی جذابی را برای شما به ارمغان بیاورد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *