دانلود سریال Get Shorty با دوبله فارسی



  • کارگردان

  • خلاصه داستان: مردی به نام مایلز دیلی که در یک سازمان تبهکار فعال در ایالت نوادا، نقش مهمی را برعهده دارد، به خاطر دخترش تلاش می‌کند که شغل خود را تغییر دهد و به عنوان تهیه‌کننده فیلم مشغول به فعالیت شود و از طریق تولید یک فیلم هالیوودی، اقدام به پول‌شویی نماید و…

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال Get Shorty، یک سریال تلویزیونی در ژانر درام و کمدی است که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است. این سریال توسط دیوید زیپلین و دیوید رونس (بازیگر سرشناس سریال Friends) ساخته شده و به زبان اصلی انگلیسی تولید شده است.

    داستان این سریال در مورد یک کارگردان فیلم است که تصمیم می‌گیرد به عنوان یک تبهکار وارد عرصه سینما شود. او با یک قاتل حرفه‌ای آشنا می‌شود و آنها با هم تصمیم می‌گیرند تا یک فیلم جنایی بسیار موفق بسازند. این سریال راهگشا با ماجراهای پر هیجان و جذابیت‌های بسیار در حوزه فیلمسازی و جرم و جنایت همراه است.

    سریال Get Shorty با دوبله فارسی نیز در دسترس مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است. این دوبله توسط صداگذاران حرفه‌ای و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته انجام شده و تماشاگران می‌توانند از داستان هیجان انگیز این سریال در زبان مادری خود لذت ببرند.

    سریال Get Shorty با دوبله فارسی می‌تواند یک گزینه مناسب برای دوستداران سینما و تلویزیون باشد که علاوه بر داستان جذاب، به دنبال تماشای آثاری با کیفیت و بازیگری برجسته هستند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *