دانلود سریال فراری از قصر با دوبله فارسی The Fugitive of Joseon

  • خلاصه داستان: در زمان سلطنت شاه این جونگ در دوران چوسان، یک پزشک سلطنتی قصد مداوای دختر بیمار خود را دارد. او درگیر توطئهٔ ترور ولیعهد با سم شده و به یک فراری تبدیل می‌شود و مجبور می‌شود برای نجات زندگی خود و دخترش مبارزه کند.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “فراری از قصر” یک سریال تلویزیونی ساخته شده در کره جنوبی است که به نام “The Fugitive of Joseon” نیز شناخته می‌شود. این سریال که در سال 2013 پخش شد، داستانی تاریخی و اکشن دارد و از موضوعاتی همچون دوستی، عشق و جنگ خبر می‌دهد.

    این سریال داستان یک شاهزاده‌ی که فرار کرده و در طول راه با عناصر جامعه مختلف آشنا می‌شود و به دنبال رهایی از قصر و رسیدن به آزادی است. شاهزاده‌ی ماجراجو به دنبال پیدا کردن عدالت برای مردم خود است و در این راه با ماجراهای مختلفی روبرو می‌شود.

    این سریال با داشتن داستانی پرهیجان و جذاب، موفق به جذب مخاطبان زیادی شده است و با دوبله فارسی نیز در دسترس قرار گرفته است تا بخش عظیمی از مخاطبان ایرانی نیز بتوانند از تماشای آن لذت ببرند.

    در مجموع، “فراری از قصر” یک سریال مهیج و جذاب با داستانی جذاب و بازیگری‌های قابل توجه است که می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای علاقمندان به سریال‌های تاریخی و اکشن باشد.

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *