دانلود انیمه The Galaxy Railways با زیرنویس فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال انیمه The Galaxy Railways، یکی از سریال‌های ژاپنی محبوب و پرطرفدار در سبک تخیلی و علمی-تخیلی است که توانسته جمعیت زیادی از بینندگان را به خود جلب کند. این انیمه، داستانی فوق‌العاده و جذاب از یک دنیای فضایی زیبا و تخیلی را به تصویر می‌کشد که در آن قطارهای فضایی به عنوان وسیله‌ی حمل و نقل اصلی بین سیارات و ستارگان استفاده می‌شوند.

در این انیمه، شاهد روایت سفر و ماجراهای یک خانواده از افراد کارکنان سرخط قطارهای فضایی به نام “لیلیت گارمند” هستیم. این خانواده که از یکدیگر جدا شده‌اند، هر یک در سرزمین‌های مختلف و بر روی قطارهای مختلف به ماجراهای مختلفی برمی‌خورند، اما همواره تلاش می‌کنند تا با یکدیگر متحد شوند و به دنبال رمزهای این دنیای فضایی بی‌پایان بگردند.

این انیمه با داستان جذاب و شخصیت‌های قوی و جذاب در طول قسمت‌های مختلف، توانسته توجه جمعیت زیادی از طرفداران انیمه‌های ژاپنی را به خود جلب کند. همچنین عوامل فنی برجسته و شیوه‌ی ساخت داستان و انیمیشن این مجموعه، آن را از سایر انیمه‌های هم‌رده‌اش متمایز کرده و آن را به یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های دهه‌ی اخیر تبدیل کرده‌است.

در ایران نیز طرفداران زیادی از این انیمه وجود دارند که به دنبال دانلود با زیرنویس فارسی این سریال محبوب می‌باشند. اما بوروکراسی‌های حاکم بر این حوزه به جلوگیری از انتقال فایل‌های حاوی آثار ادبی، هنری و… فارسی مانع شده‌اند.

این سریال علاوه بر سرگرم کننده بودن، می‌تواند اندیشه‌های جدیدی در زمینه‌ی آینده و حکمرانی دورین را همراه با تفرج در آن عصر بیاورد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *