نجات از وضعیت قرمز با دوبله فارسی – نجات نفتکش

توضیحات : امداد دریایی یکی از پر مخاطره ترین مشاغل است. سالانه بیش از 500 کشتی در دریاها دچار سانحه می شوند که همه ی آنها به امداد سریع و محاسبه شده نیازمندند. از انفجار و آتشسوزی در کشتی های نفت کش غول پیکر، تا برخورد و تخریب کشتی ها بر اثر طوفان های مهیب دریایی و .. از این بین تنها در حدود 250 تا 300 ماموریت با موفقیت انجام می پذیرد .
با فیلم برداران حرفه ای کمپانی نشنال جئوگرافیک همراه شوید تا از دریچه ی دوربین 5 قسمت دیدنی و پر اضطراب این سری مستند را به نظاره بنشینید.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “نجات از وضعیت قرمز” یک نگاه عمیق و تاثیرگذار به زندگی ماموران امداد دریایی و مشکلات و مخاطراتی است که آنها در طول ماموریت های خود روبرو می شوند. این مستند با استفاده از فیلم برداری حرفه ای از تیم کمپانی نشنال جئوگرافیک، تصاویری هیجان انگیز از ماموریت های نجات در دریاها را به تصویر می کشد. تماشاگران با دیدن این مستند، به دنیای پر مخاطره و البته شجاعانه ی ماموران امداد دریایی وارد می شوند و احساس هیجان و همدردی با آنها تجربه می کنند. به طور کلی، “نجات از وضعیت قرمز” یک مستند پر از هیجان و انگیزه است که به زیبایی و تاثیرگذاری زندگی این ماموران پرداخته و توصیه می شود.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *