فصل دوم توقف زمان با دوبله فارسی – قسمت دوازدهم

توضیحات : توقف زمان یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است. در این مستند جذاب “جیف لیبرمن” دانشمند دانشگاه MIT به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند. به عبارتی زمان را برای شما نگه می‌دارد. سرعت فیلمبرداری این دوربین‌ها ۱۰ هزار فریم بر ثانیه است

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

“توقف زمان” یک مستند فوق العاده جذاب و الهام بخش است که با استفاده از دوربین‌های سرعت بالا، پدیده‌هایی را به تصویر می کشد که چشم انسان نمی تواند آنها را به صورت معمولی مشاهده کند. جیف لیبرمن، دانشمند دانشگاه MIT همراه با یک تیم فیلمبرداری، با شگفت انگیزترین پدیده های علمی را به شکلی نمایش می دهند که هر کسی را شگفت زده می کند.

این مستند با فرمت دوبله فارسی توسط شبکه من و تو پخش شده و قابل دسترسی و خرید از طریق لینک های مختلف است. اگر علاقه‌مند به دیدن پدیده‌های علمی جالب هستید؛ حتما این مستند را تهیه کرده و مشاهده نمایید. من امیدوارم این مستند برای شما مفید و مهیج باشد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *