زیر پوست حیوانات با دوبله فارسی – بابون خودسر

توضیحات : در این مجموعه‌ تحسین‌ شده و برنده‌‌ جایزه درباره‌‌ حیات وحش، نگاهی به رمز و راز جالب‌ توجه‌‌ ترین حیوانات جهان طبیعت می‌اندازیم. در هر قسمت از این مجموعه شاهد تشریح یکی از این حیوانات خواهیم بود و دید تازه‌‌ ای از این موجودات و نحوه‌‌ تکامل آنها به دست می‌آوریم.
در این مستند به مکان‌‌های دوردست سفر می‌کنیم تا ببینیم چگونه محیط‌‌ های خارق‌ العاده , حیواناتی مانند خرس قطبی، نهنگ و لاک‌‌ پشت غول‌‌ پیکر را شکل داده‌‌اند.
این حیوانات عظیم‌‌ الجثه در برابر چشمان ما تشریح و بررسی می‌شوند تا تصاویر شگفت‌‌ انگیز کالبد شکافی آنها، پرده از علمی که در پس تکامل این حیوانات است، بردارد.
روشی منحصر به‌ فرد که به بیننده این امکان را می‌دهد که از زاویه‌‌ درون بدن حیوان، شاهد شگفتی‌‌ های پنهان طبیعت باشند.

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “تشریح حیوانات” یک مجموعه تحسین‌شده است که در مورد حیات وحش و جانوران جذاب جهان طبیعت تشریحی ارائه می‌دهد. هر قسمت از این مستند توسط فیلم‌برداران حرفه‌ای ضبط و توضیحات جامعی ارائه می‌شود. توانایی نمایش عکس‌های شگفت‌انگیز از داخل بدن حیوانات، این مستند را در بین مستندهای مشابه به یک سطح بالاتر از دیدگاه علمی و پزشکی می‌برد. در این مستند به تشریح حیواناتی مانند خرس‌های قطبی، نهنگ‌ها و لاک‌پشت‌های غول‌پیکر پرداخته می‌شود که مخاطبان را به سفری زیبا و جذاب به دنیای حیوانات بی‌نظیر می‌برد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *