دانلود فصل اول توقف زمان با دوبله فارسی – قسمت ششم

توضیحات : توقف زمان یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است. در این مستند جذاب “جیف لیبرمن” دانشمند دانشگاه MIT به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند. به عبارتی زمان را برای شما نگه می‌دارد. سرعت فیلمبرداری این دوربین‌ها ۱۰ هزار فریم بر ثانیه است

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “توقف زمان” یکی از مستندهای آموزشی و علمی است که به صورت تلویزیونی تولید و پخش شده است. این مستند توسط دانشمندان و متخصصان فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بالا تهیه شده است و به بررسی پدیده‌هایی می‌پردازد که با چشم برهم نمی‌آیند. تنها با استفاده از دوربین‌های با سرعت بسیار بالا، این پدیده‌ها ثبت و سپس با سرعتی بسیار پایین به تماشاگران نمایش داده می‌شوند تا بتوانند این پدیده‌ها را درک کنند.
مستند “توقف زمان” با دوبله فارسی نیز در شبکه من و تو پخش شده است و می‌توانید این مستند را از این شبکه خریداری و تماشا کنید. این مستند به زبان فارسی آموزشی و جذاب بوده و با داشتن دوبله فارسی، برای تماشای افرادی که زبان اصلی مستند را به خوبی نمی‌فهمند، بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید این مستند را به صورت آنلاین از طریق لینک‌های مختلف دانلود کرده و در هر زمان و مکانی تماشا کنید.
امتیاز من به این مستند ۹ از ۱۰ است و توصیه می‌کنم که این مستند را برای تماشای همراهان و دوستان خود نیز پیشنهاد کنید.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *