دانلود فصل اول توقف زمان با دوبله فارسی – قسمت هفتم

توضیحات : توقف زمان یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است. در این مستند جذاب “جیف لیبرمن” دانشمند دانشگاه MIT به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند. به عبارتی زمان را برای شما نگه می‌دارد. سرعت فیلمبرداری این دوربین‌ها ۱۰ هزار فریم بر ثانیه است

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “توقف زمان” یکی از مستندهای جذاب و آموزنده‌ای است که توسط شبکه‌ی دیسکاوری تولید و پخش شده است. این مستند به وسیله‌ی دانشمند معروف “جیف لیبرمن” و یک تیم متخصص فیلمبرداری تهیه شده و با استفاده از دوربین‌های دارای سرعت بالا، پدیده‌های شگفت‌انگیز و منحصر به فردی را ضبط کرده است. سپس این پدیده‌ها با سرعت بسیار پایین مجدداً پخش شده و رازهایی که چشم انسان قادر به دیدن آنها نیست روشن می‌شوند.

این مستند به خوبی توانسته است تا مفاهیم علمی پیچیده را به زبان ساده و تصاویر قابل فهم برای تمامی تماشاگران بیان کند. همچنین با استفاده از تکنیک‌های فیلمبرداری نوین، تأثیر چشم‌گیری را بر روی تماشاگران خود گذاشته و آنها را به دنیای پنهان و فراگیر علم و فیزیک وارد کرده است.

اگر علاقه‌مند به آموزش و فهم بهتر دیدن پدیده‌های علمی هستید، حتماً این مستند را تماشا کنید. این مستند می‌تواند برای علاقه‌مندان به علم و فیزیک، یک تجربه‌ی فوق‌العاده و الهام‌بخش باشد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *