دانلود فصل اول توقف زمان با دوبله فارسی – قسمت چهارم

توضیحات : توقف زمان یک برنامه ی علمی تلوزیونی مشهور است که توسط شبکه ی دیسکاوری تولید و پخش شده است. در این مستند جذاب “جیف لیبرمن” دانشمند دانشگاه MIT به همراه یک متخصص فیلمبرداری با دوربین‌های سرعت بسیار بالا از پدیده‌های جالب و منحصر به فرد فیلمبرداری می کنند و پس از پخش مجدد با سرعت بسیار پایین پرده از راز پدیده هایی که چشم انسان نمی تواند آنها را ببیند بر می دارند. به عبارتی زمان را برای شما نگه می‌دارد. سرعت فیلمبرداری این دوربین‌ها ۱۰ هزار فریم بر ثانیه است

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

مستند “توقف زمان” یکی از مستندهای جذاب و آموزنده‌ای است که به تازگی توسط شبکه من و تو پخش شده است. این مستند به وسیله جیف لیبرمن، دانشمند دانشگاه MIT و یک متخصص فیلمبرداری تهیه شده و به نمایش می‌گذارد که چگونه از طریق دوربین‌های با سرعت بسیار بالا، پدیده‌های مختلف و منحصر به فردی مانند سقوط یک قطره آب در آب یا شکل‌گیری یک نوار در حین ترکیب دو مایع، به طور بسیار جالبی ضبط می‌شوند. سپس این فیلم‌ها با سرعت بسیار پایین پخش می‌شوند و رازهای پنهانی که چشم انسان نمی‌تواند آنها را به‌خوبی مشاهده کند، برملا می‌شود.

این مستند به دلیل جذابیت بالا و موضوعات علمی که به طور جالب و دلنشینی ارائه می‌شوند، توانسته جای خود را در بین مستندهای علمی برتر بیابد. توجه به جزئیات و پدیده‌های علمی، همراه با شرح واضح و قابل فهم برای مخاطبان، این مستند را به یکی از پرطرفدارترین مستندها در زمینه علمی تبدیل کرده است. در مجموع، مستند “توقف زمان” ارزش بسیاری برای تماشاگران علمی و دانشجویان دارد و توصیه می‌شود که آن را از منابع معتبر تهیه و مشاهده کنند.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *