دانلود سریال The Stand با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: بعد از مرگ تعداد زیادی از مردم به وسیله ویروسی ساخته شده توسط انسان به اسم “Captain Trips، شخصی به اسم رندال فلگ معروف به مرد تاریکی که دارای قدرت های باور نکردنی ای می باشد ظهور می کند. سرنوشت بشر حالا در دست مادر ابیگیل 108 ساله و تعدادی دیگر از بازماندگان می باشد و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “The Stand” یک سریال تلویزیونی تحت عنوان “پایان” است که بر اساس رمانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شده است. این سریال در 8 قسمت تولید شده و به صورت دوبله فارسی نیز در دسترس قرار گرفته است.

    داستان اصلی این سریال در دنیای پس از آخرالزمان روایت می‌شود که بیماری‌ای ویروسی تمامی جامعه‌را نابود کرده و باعث فروپاشی جامعه‌ی انسانی شده است. یک گروه از بازماندگان برای بازسازی جامعه و مبارزه با نیروهای شرور تلاش می‌کنند.

    این سریال با بازیگرانی همچون جیمز مارسدن، آلکساندر اسکارگارد، نت وولف و هلن موران تولید شده است و در فضای تلویزیونی به عنوان یک سریال دلهره‌آور و هیجان‌انگیز شناخته می‌شود.

    با توجه به جذابیت داستان و بازیگری‌های برجسته، سریال “The Stand” با دوبله فارسی، برای علاقمندان به ژانر تخیلی و ترسناک، گزینه‌ی مناسبی برای تماشا می‌باشد. این سریال از طریق پلتفرم‌های دیجیتالی و سایت‌های معتبر دانلود در دسترس قرار گرفته است.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *