دانلود سریال The Queen’s Gambit با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: یک دختر هشت ساله و یتیم به نام «بث هارمن» شخصیتی ساکت و عبوس دارد و اهمین چندانی را نیز به ویژگی‌های ظاهری خود نمی‌دهد. این موارد تا اولین تجربه وی در بازی شطرنج برقرار هستند چراکه از آن به بعد تمام حواس وی دقیق‌تر می‌شوند و با فکری بازتر به راه خود در این زمینه ادامه می‌دهد و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “The Queen’s Gambit” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دنیای روز است که در حال حاضر با دوبله فارسی نیز در دسترس علاقه‌مندان به سریال‌های خارجی قرار گرفته است. این سریال به‌طور اصلی بر روی زندگی یک شطرنج‌باز حرفه‌ای به نام بث هارمون تمرکز دارد.

    بث هارمون، نقش اصلی این سریال، یک دختر یتیم است که در دهه‌ی ۱۹۵۰ در ایالات متحده آمریکا بزرگ می‌شود. او در مدت زمان کودکی خود با یک اعتیاد به مواد مخدر مبارزه می‌کند و از سپس با پیدایش استعداد او در بازی شطرنج، داستان سریال بر می‌خیزد.

    این سریال علاوه بر داشتن یک داستان جذاب و جذب کننده، دارای صحنه‌های زیبا و کارگردانی حرفه‌ای می‌باشد. با دوبله فارسی نیز به این سریال می‌توان به راحتی دسترسی پیدا کرد و از داستان جذاب و بازی عالی بازیگران لذت برد.

    در مجموع، سریال “The Queen’s Gambit” با داشتن یک داستان پرماجرا و جذاب، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و با دوبله فارسی نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای تماشای علاقه‌مندان به سریال‌های خارجی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *