دانلود سریال The Adventures of Jimmy Neutron, Boy Genius

  • خلاصه داستان: پسر جوانی که از قضا نابغه است، با خانواده و دوستانش در شهر کوچکی زندگی می کند و اغلب با آنها وارد ماجراهای دیوانه کننده ای می شود که شامل چیزهایی می شود که اختراع می کند.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “ماجراهای جیمی نوترون، پسر دیبا” یک سریال انیمیشن آمریکایی است که به کارگردانی کریستوفر هرجورد و کریشن سایمون و با شرکت ستاره هایی همچون دبی دریری، جفری گارسیا و مارک دکستر ساخته شده است. این سریال در مورد نوترون هست، یک پسربچه ده ساله استعداد طبیعی و دانا که دستگاه ها، آلات، ربات ها و تمامی اشیاء مختلت آزمایشگاهی توصیف می کند. او همواره در ابتدای چیزی اطلاع دارد که دیگران نمی دانند و با استفاده از ذکاوت و اطلاعات عظیم خود، در کنار دوستانش ربات دوگ و کارل به یک سری ماجراجویی های هیجان انگیز و فوق العاده پرداخته و مسائل و مشکل هایی که پیش بعد از آنها می آید را حل می نماید.

    این سریال کودکانه با مضمونی آموزشی و هیجان انگیز، توانسته است جایگاه ویژه ای در دل هواداران خود پیدا کند. قصه های ماجراجویانه و متفاوت این انیمیشن، همگان را به خود جلب کرده و با نگاهی دلچسب به مسائل دشواری که نوجوانان روبرو می شوند، می پردازد. این سریال کمپانی “نیکلودئون” این سریال را انتشار داد و توانسته است موفقیت های زیادی را به دنبال داشته و توجه زیادی از بچه ها و نوجوانان جلب کند. اگر دوست دارید چنین سریال های تفریحی را تماشا کنید و از آنها لذت ببرید، قطعاً سریال “ماجراهای جیمی نوترون، پسر دیبا” یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *