دانلود سریال Somali and the Forest Spirit با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: سومالی و روح جنگل انیمه سریالی و تخیلی ژاپنی است که توسط یاکو گوئشیشی ساخته شده است. این انیمه اقتباسی از مانگا به همین نام می باشد. داستان این انیمه در جهانی رخ می دهد که با ارواح و همه نوع موجودات عجیب و غریب اداره می شود که تا قبل از انقراض انسان آزار و شکنجه می شدند. یک روز، به طور اتفاقی یک گلم و یک دختر بچه انسان را پیدا می کند. اما گلم فقط یک سال دیگر می تواند زندگی کند .او تصمیم می گیرد که تا قبل از مرگش انسان های دیگری را پیدا کند و دختر بچه را به آن ها بسپارد و راهی سفر می شود.اما نسل انسان ها منقرض شده. آیا او انسان دیگری پیدا می کند ؟

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    دانلود سریال Somali and the Forest Spirit با دوبله فارسی

    سریال انیمه Somali and the Forest Spirit یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های 2020 می‌باشد که از داستان مدلوس شهرت به دست داشته است. این سریال از زمانی که پخش آن آغاز شد، توجه بسیاری از دوستداران انیمه‌ها را به خود جلب کرد. داستان سریال در مورد دختری به نام “Somali” است که از دنیای انسان‌ها بیرون آمده و به دنیای انسان‌مانندی که از جادو و افسانه‌ها پر است، آمده است. در این دنیا، انسان‌ها برای نجات پیدا کردن از حوشی یا فزادی‌ستیزان دنبال مکان هایی هستند که به دنبال آنها نمی آیند.

    به همین علت، پرنده‌ها بر این نظر نداشته و در این جا زندگی می‌کنند که کسی انها را جمع کند. سریال Somali and the Forest Spirit نیز داستانی حماسی است از تابخار تحولاتی نیست که در دنیای انسانی رخ می‌دهد.

    سریال سومالی به وضوح تخصصی گرافیکی دارد و انتخاب رنگ آثاری که در آن استفاده شده، بسیار روحانی و در عین حال پر انرژی است. این انیمه جذاب و دوست داشتنی از نظر همه چیز برای تماشاگران رو به جلو و بیش از هر چیز داستان‌هایی با زمینه ی جادویی، افسانه‌ای و تاریخی دارد.

    اگر شما هم از دوستداران انیمه‌های فوق‌العاده هستید و در جستجوی یک سریال جذاب و خاص هستید، حتما سریال Somali and the Forest Spirit را از دست ندهید. این سریال به شما تجربه‌ای متفاوت از داستان‌های انیمه‌ای را ارائه می‌دهد.

    شما می‌توانید این سریال را با دوبله فارسی از سایت‌های معتبر دانلود کنید و به تماشای آن بپردازید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *