دانلود سریال SK8 the Infinity با دوبله فارسی

ورود به سایت اصلی

نقد و بررسی

سریال SK8 the Infinity یک انیمه یا مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط استودیو Bones تولید شده است. این سریال به صورت اختصاصی برای اولین بار در 9 ژانویه 2021 از شبکه تلویزیونی ABC انیمیشن پخش شد و پس از آن به صورت آنلاین در سایت های اینترنتی مختلف قابل دسترسی بود.

سریال SK8 the Infinity داستانی در مورد اسکیت برد و مسابقات اسکیت بورد است که در یک شهر بزرگ و پراز آدرنالین اتفاق می افتد. داستان این سریال حول شخصیت اصلی پسر جوانی به نام ریکا روه به نام “ری” می چرخد که عاشق اسکیت برد بوده و در مسابقات مختلف این رشته شرکت می کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سریال، حضور رده گذاشته شده اسکیترهای پخشی است که وارد بسیاری از صحنه های این انیمه می شوند و تنها بیننده را برای آینده داستان های سریال ترغیب می کنند.

در نهایت به نظر می رسد که سریال SK8 the Infinity با گرافیک بالا، داستان هیجان انگیز و شخصیت های جذاب می تواند کسب توجه بسیاری از علاقمندان به انیمه و اسکیت‌برد باشد. به همین دلیل فارسی سازی این انیمه و دوبله آن به زبان فارسی، توسط شرکت های مختلف بر روی این اثر صورت گرفته است و امکان دانلود آن با دوبله فارسی از سایت های معتبر موجود می باشد.

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *