دانلود سریال Roadkill با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: به نظر می‌رسد که زندگی خصوصی و عمومی پیتر در حال فرو‌پاشیمی باشد. زمانی که افشاگری‌های زندگی شخصی او به هم می‌پیچد او بی‌شرمانه گناه و پشیمانی‌اش را برطرف نمی‌کند زیرا در تلاش است تا برنامه خود را پیش ببرد در حالی که دیگران سعی در پایین کشیدن او دارند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “Roadkill” یک مینی‌سریال تلویزیونی در ژانر درام و رازآلود است که در سال 2020 توسط BBC تولید شده است. این سریال به کارگردانی مایک بارکر و نویسندگی دیوید هارن و با بازی هیو لوری در نقش اصلی ساخته شده است.

    در “Roadkill” داستان یک سیاستمدار بسیار قدرتمند به نام پیتر لورنس (نقش ایفا شده توسط هیو لوری) را دنبال می‌کنیم که در حال حاکمیت بر قلب‌ها و ذهن‌های مردم است و به دنبال تشکیل دولتی جدید است. اما هنگامی که گذشته‌اش و رازهایی که پنهان کرده است، آشکار می‌شود، شروع به نشان دادن اخلاقیات مختلفی می‌کند و…

    این مینی سریال تلویزیونی برخلاف بسیاری از سریال‌ها با تمایل به داستان‌های بزرگ و فضای کلان، تمرکز خود را بر روی زندگی یک فرد خاص کرده است. سیاستمداری که در پیروزی‌های پشت پرده و روابط پیچیده با دیگرانش به نمایش گذاشته می‌شود.

    “Roadkill” با بازی هیجان انگیز هیو لوری و داستان پرماجرا و رازآلودش، توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. اگر علاقه‌مند به مینی‌سریال‌های درام و رازآلود هستید، حتماً این سریال را با دوبله فارسی دانلود و تماشا کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *