دانلود سریال Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans

  • خلاصه داستان: ۳۰۰ سال پس از جنگ بین انسان ها و ربات ها، گروهی از سربازان نوجوان بعد از آغاز شورش علیه کسانی که به آنها خیانت کرده اند، تصمیم می گیرند تا سازمان امنیتی خود را تاسیس کنند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans یک انیمه ژاپنی است که در سال 2015 ساخته شده است و با موفقیت بزرگی در جامعه‌ی طرفداران انیمه و مانگا به نمایش درآمده است. این سریال که به کمک استودیوی سانرایز و Tatsunoko Production ساخته شده است، توانسته است با داستان فوق‌العاده‌اش و شخصیت‌های جذاب، بسیاری از بینندگان را به سوی خود جلب کند.

    داستان این سریال در زمانی فرا می‌رسد که دنیای انسان‌ها توسط گروه‌های حاکم و متحد به دو قسمت تقسیم شده است. در این دنیا، گروه‌های مختلف موجود هستند که در حال جنگ با یکدیگر هستند و همواره در تلاشند تا برتری خود را بر دیگری به اثبات برسانند. در این میان، گروه اورفانان از جمله گروه‌هایی است که به دنبال آزادی خود و سرنوشت بهتری هستند.

    شخصیت اصلی این سریال، Mikazuki Augus نام دارد که یکی از اعضای گروه اورفانان است. او و دوستانش در یک سری از ماموریت‌های خطرناک و پرماجرا قرار می‌گیرند که در نهایت به یک جنگ بزرگ منجر می‌شود.

    سریال Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans با داستان مهیج و جذابش توانسته است انتقادات مثبت بسیاری را از نقادان و مخاطبان دریافت کند. این انیمه با طراحی منحصر به فرد شخصیت‌ها، صحنه‌های اکشن فوق‌العاده و داستان قوی‌ای که تمامی عناصر حماسه و علمی-تخیلی را در خود جای داده، به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی تبدیل شده است. اگر شما هم علاقه‌مند به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و داستان‌های علمی-تخیلی هستید، حتماً این انیمه را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *