دانلود سریال Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans

  • خلاصه داستان: ۳۰۰ سال پس از جنگ بین انسان ها و ربات ها، گروهی از سربازان نوجوان بعد از آغاز شورش علیه کسانی که به آنها خیانت کرده اند، تصمیم می گیرند تا سازمان امنیتی خود را تاسیس کنند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans” یک انیمه ژاپنی است که توسط استودیو Sunrise تولید شده و از سال 2015 تا 2017 پخش شده است. این سریال در 50 قسمت تقسیم شده است و به صورت حرکتی و اکشن ساخته شده است.

    داستان این سریال در آینده ای دور از این زمان رخ می دهد و در آن زمان بشریت به فضاگان گسترش یافته است. داستان اصلی در مورد گروهی از افراد جوان است که به نام “پسران آهنی خونین” شناخته می شوند و در یک انقلاب عظیم شرکت دارند. آنها برای تلاش برای یک زندگی بهتر و مبارزه با سیستم های فاسد و فقر و بیکاری می کوشند.

    این انیمه با داستان جذاب و شخصیت های قوی و محتوای سیاسی و اجتماعی عمیق توانسته است توجه بسیاری از منتقدین و علاقه‌مندان به انیمه را به خود جلب کند. از دیگر ویژگی های این سریال، طراحی های واقع گرایانه و موسیقی فوق‌العاده آن از جمله لایق توجه ها است.

    در مجموع، “Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans” یک سریال جذاب و مهیج برای علاقه مندان به انیمه های اکشن و علمی تخیلی است که می تواند تجربه بسیار لذت بخشی برای تماشاگران فارسی زبان باشد. این انیمه قابل دسترسی برای دانلود اینترنتی می باشد و می توانید از وبسایت ها و منابع مختلف برای تماشای آن استفاده کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *