دانلود سریال Jurassic World: Camp Cretaceous با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: شش نوجوان در یک اردوگاه ماجراجویی در جزیره ایسلا نوبلار شرکت میکنند و زمانی که دایناسورها به جزیره حمله میکنند باید برای زنده ماندن باهم متحد شوند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال Jurassic World: Camp Cretaceous یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشن ماجراجویی در سبک دین‌اسور اکشن است که توسط استودیو‌های انیمیشن دیجیتال DreamWorks Animation و Universal Pictures ساخته شده و در سال 2020 به روی آمازون پرایم منتشر شده است. این سریال که توسط ستارگان معروفی همچون پائول مرائی اولسون و جیمز کرامویک ایفا شده است، داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که به یک اردوی ماجراجویی در جزیرهٔ ایزوله Cretaceous دعوت می‌شوند. اما آن‌ها به سرعت متوجه می‌شوند که این جزیره مملو از دایناسورهای وحشی است و آن‌ها باید برای زنده ماندن، با دشمنان خطرناک و موانع بسیاری روبرو شوند.

    به تازگی دوبله‌ فارسی این سریال نیز منتشر شده است که بخواهید این انیمیشن هیجان‌انگیز را به زبان فارسی تماشا کنید می‌توانید آن را از سایت‌ها و پلتفرم‌های دانلود معتبر دریافت کنید. دوبله‌ فارسی این سریال باعث شده تا بخش گسترده‌ای از جامعهٔ ایران به دنبال تماشای این سریال جذاب و مهیج بیافتد. اگر عاشق دانایسورها و دنیای پیش‌آزمایشی جوراسیک و جلوه‌های ویژه آن‌ها هستید، حتما این سریال را از دست ندهید.

    به طور کلی، Jurassic World: Camp Cretaceous یک انیمیشن اکشن و ماجراجویی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که بخش عمده‌ای از مخاطبان خود را پیدا کرده و توانسته است در همهٔ سنین مورد توجه واقع شود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *