دانلود سریال Gomorrah با دوبله فارسی



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: >چیرو مهم‌ترین مهره‌ی دارودسته‌ی پیترو ساواستانو است. مسئولیت چیرو این است که سالواتوره کنته، رئیس طائفه‌ی حریف و باعث و بانی خراب شدن معامله‌های خانواده‌ی ساواستانو، را بترساند. حمله‌ی خاندان ساواستانو با واکنش خشنی رو به رو می‌شود و منجر می‌گردد به شروع یک جنگ خونین بین دو طائفه. پیترو به آدم‌هایش دستور مقابله‌ی رو در رو می‌دهد تا کنته و زیردستانش را از کمین بیرون بکشد و کارشان را تمام کند. در پی این درگیری وحشیانه، چند تن از بهترین آدم‌های هر دو طائفه جان خود را از دست می‌دهند. با این حال، ساواستانو از نشان دادن سلطه‌ی خود راضی است. در همین حال، جنی که تنها فرزند و وارث پیترو است و از نظر پدرش هنوز آمادگی ندارد و از میدان به دور نگه داشته می‌شود، ناخواسته طی گفت و گو با دختری در دیسکو باعث خشم پاریزی می‌شود که پسر جوان عضو یکی از خانواده‌های منطقه است.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “گوموره” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های تلویزیونی جهان است که بر اساس رمانی به نویسندگی روبرتو ساویانو تهیه و تولید شده‌است. این سریال که در ژانر جنایی و درام می‌باشد، هفته به هفته تماشاگران جدیدی را به خود جلب می‌کند. یکی از مهمترین عوامل موفقیت این سریال، داستان جذاب و با وقوع آن است که حول محور زندگی خانواده‌های مافیایی ناپل می‌چرخد.

    داستان “گوموره” درباره خانواده ساواستانو اسپینوزا و دونتاز که از آغاز تا پایان سریال بر سر ثروت و قدرت مبارزه می‌کنند، روایت می‌شود. این خانواده‌ها به منطقۀ مافیایی ناپل از طریق معاملات مواد مخدر ارتباط دارند و در میان اختلافات و جنگ‌های ناپایان، به دست آوردن قدرت و ثروت هدف اصلی آن‌هاست.

    یکی از جذابیت‌های بیشتر این سریال، اشکال‌گیری و تنش‌های مداوم بین شخصیت‌های آن است. سریال “گوموره” با نمایش واقع‌گرایانه و بدون هیچ چیدمان کننده‌ای حقایقی از زندگی مافیایی را به تصویر می‌کشد و این امر باعث شده است که تماشاگران همیشه مشتاق شنیدن و دیدن ادامه داستان شوند.

    در فارسی زبانان نیز اکنون این سریال را می‌توانند دوبله شده ببینند. دوبله فارسی سریال “گوموره” به شما فرصت می‌دهد تا به زبانی که به آن آشنایی دارید، از داستان مهیج این سریال لذت ببرید. به این ترتیب، تماشاگران ایرانی نیز می‌توانند از جذابیت‌های این سریال جذب شوند و به دنیای سرنوشت خانواده‌های مافیایی ناپل نفس بکشند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *