دانلود سریال Fullmetal Alchemist: Brotherhood با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: یک مراسم کیمیاگری ناتمام باعث میشود بدن دو برادر جوان به نام‌ های ادوارد و آلفونس الریک به شدت صدمه ببیند. در ادامه ، برادران الریک به جستجوی سنگ فلاسفه میپردازند ، چون تنها چیزی است که میتواند آنها را نجات دهد و …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    فول‌متال آلکیمیست: برادری، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمه ژاپنی می‌باشد که از ماجراهای فوق‌العاده دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونس الریک است. این سریال فوق‌العاده از سال ۲۰۰۹ برای نخستین بار به روی آنتن رفته و سپس با دوبله به زبان فارسی نیز در دسترس قرار گرفت.

    خلاصه‌ای از داستان این سریال به این صورت می‌باشد: دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونس الریک به دنبال کمک به پیدا کردن سنگ آلکیمیا به نام فیلسوفی که قادر به بازگرداندن بدن انسان به حالت اولیه می‌باشد، در یک ماجراجویی بزرگ قرار می‌گیرند. آن‌ها در این راه با مخاطرات بسیاری روبه‌رو می‌شوند و با دشمنان مختلفی مبارزه می‌کنند.

    سریال Fullmetal Alchemist: Brotherhood با دوبله فارسی اکنون در دسترس علاقمندان به انیمه و داستان‌های فانتزی می‌باشد. این سریال با داستان جذاب و شخصیت‌های فراوان، می‌تواند تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای برای تماشاگران فارسی‌زبان ایجاد کند. اگر علاقمند به دنیای فانتزی و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌شود که این سریال را به هیچ وجه از دست ندهید و از دیدن آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *