دانلود سریال 3-2-1 Penguins با دوبله فارسی

  • خلاصه داستان: جیسون و میشل، برادر و خواهر دوقلویی هستند که تابستان را در ناحیه کوهستانی پوکونو، همراه با مادربزرگ مهربانشان، سپری می کنند. در پی وقوع یک رویداد غیرمنتظره، جیسون و میشل با چهار پنگوئن ماجراجو آشنا می شوند که…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “3-2-1 Penguins” یک انیمیشن ماجراجویی و خانوادگی است که توسط استودیو Big Idea Productions ساخته شده است. این سریال داستان چهار بچه را که با یک کره زمینی فضانورد به نام Zidgel و سه دوستشان، میدی، فیدو و کوئستر آشنا می‌کند. این چهار نفر باهم ماجراجویی‌هایی را در فضا تجربه می‌کنند و در این ماجراجویی‌ها با موجودات فضایی و مشکلات مختلف روبرو می‌شوند.

    سریال “3-2-1 Penguins” با جنبه‌های آموزشی و اخلاقی نیز برای کودکان طراحی شده است. داستان‌های این سریال به توانایی‌ها و مهارت‌های اجتماعی، احترام به دیگران، همکاری و انجام وظایف مهم اشاره می‌کند و در عین حال ماجراهای جذاب و سرگرم‌کننده ارائه می‌کند.

    این انیمیشن با دوبله فارسی نیز در دسترس مخاطبان فارسی‌زبان قرار دارد و می‌توانید آن را از منابع مختلف اینترنتی دانلود کرده و به همراه فرزندانتان تماشا کنید. برای تقویت و تربیت اخلاقی و اجتماعی فرزندان خود می‌توانید از این سریال استفاده کنید و در کنار سرگرمی، مفاهیم جدیدی را به آن‌ها آموزش دهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *