دانلود سریال یک روز خوب برای سگ بودن با دوبله فارسی A Good Day to Be a Dog

  • خلاصه داستان: خانواده هان هه نسل هاست که نفرین شده اند. این نفرین باعث می شود که او پس از بوسیده شدن، به مدت شش ساعت در نیمه شب تبدیل به سگ شود. پس از آن او دوباره به ظاهر اولیه خود برمیگردد؛ اما این رویه تا زمانی که بوسه دوم را در ظاهر سگی خود دریافت نکند، ادامه میابد. در این میان هان هه تصادفی پسری را می بوسد که از سگ ها می ترسد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “یک روز خوب برای سگ بودن” یک سریال کره ای است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال داستانی عاشقانه و فانتزی را روایت می کند که در آن انسان ها به سگ ها تبدیل می شوند و برعکس.

    این سریال داستان دو شخصیت اصلی به نام های نائون و دان سو را دنبال می کند که به ترتیب به سگ و انسان تبدیل می‌شوند. نائون یک خونسرد و باهوش است که معتقد است انسان ها بیشتر با سگ ها شباهت دارند و برعکس. او تصمیم می گیرد از این فرصت برای انجام دادن تغییرات در زندگی اش و همچنین برای دیدن جهان اطراف خود به عنوان یک سگ استفاده کند.

    دان سو نیز یک نویسنده است که با مشکلات زیادی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود روبرو است. او به طور اتفاقی به سگ تبدیل می‌شود و در این شکل، شروع به کشف کردن جنبه های جدید زندگی می کند.

    این سریال به گونه ای فانتزی و جذاب داستان های عاشقانه و دوستی را به تصویر می کشد و نشان می دهد که چگونه تجربه زندگی به شکل جدید می تواند به ما کمک کند تا جانمان را بهتر بشناسیم.

    اگر علاقه مند به تماشای یک سریال هیجان انگیز و دلپذیر با داستانی متفاوت هستید، “یک روز خوب برای سگ بودن” را که اکنون با دوبله فارسی در دسترس است، حتما امتحان کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *