دانلود سریال یک خواستگاری کاری با دوبله فارسی Business Proposal

  • خلاصه داستان: هاری در لباس مبدل به عنوان دوستش در یک قرار ملاقات کور ظاهر می شود تا او را بترساند. اما وقتی معلوم شد که او مدیر عامل او است – و پیشنهادی ارائه می دهد، نقشه ها به هم می ریزد.شین ها ری مجرد است. او مدت زیادی است که روی یک نفر کراش دارد اما بعد متوجه می شود که کراش او نامزد دارد. یک روز دوستش، جین یونگ سو، از او میخواهد که به یک قرار از پیش تعیین شده برود و خودش را جای او معرفی کند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “یک خواستگاری کاری” یک مجموعه تلویزیونی کره ای است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال در ژانر عاشقانه و کمدی قرار دارد و داستان آن در مورد یک زن جوان به نام کانگ هیون جونگ است که در یک شرکت بزرگ به عنوان دستیار مدیرعامل مشغول به کار است. او با یک مرد جذاب و جدی به نام بان سویونتک، کارمند دیگری در همان شرکت، آشنا می‌شود.

    داستان این سریال به تبدیل شدن خواستگاری کانگ هیون جونگ از یک رویداد معمولی و شاد و جذاب تبدیل می‌شود. او پس از یک ماجراهای عاشقانه و جالب باید با مشکلات کاری و شخصی خود مواجه شود و تصمیم‌های دشواری را بگیرد.

    این سریال با موضوعاتی مانند روابط انسانی، عشق و کار و همچنین مسائل اجتماعی مختلف، توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. همچنین، بازی های برجسته بازیگران اصلی این سریال نیز در جذابیت این مجموعه تاثیرگذار بوده است.

    با توجه به محبوبیت و استقبال بسیاری که این سریال در ایران دارد، دوبله فارسی آن نیز برای علاقمندان به سریال های خارجی در دسترس قرار گرفته است. این امر باعث شده است که فارسی زبانان بتوانند به راحتی از داستان جذاب “یک خواستگاری کاری” لذت ببرند و با شخصیت‌های دوست داشتنی آن همراه شوند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *