دانلود سریال یک اعتراف با دوبله فارسی A Confession

  • خلاصه داستان: داستان سریال اعتراف که براساس یک پرونده واقعی ساخته شده از این قرار است که یک کاراگاهی به نام استیو فولر تصمیم می گیرد تحت هر شرایطی قاتل یک زن را پیدا کند، حتی به قیمت از دست دادن شهرتش …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “یک اعتراف” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های انگلیسی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال به نظر یکی از بهترین سریال‌های جنایی و معمایی دهه اخیر می‌باشد و دارای داستانی فوق‌العاده جذاب و جالب است.

    “یک اعتراف” به کارگردانی پل اندرو ویلیامز و با بازی هایلی اتویل و مارتین فریمن تهیه شده است. این سریال بر اساس واقعیت‌های واقعی از زندگی و کار دکتر هارون اللو رویهیمی فیلزی که به قتل، تجاوز، آداب و رسوم و خلافکاری‌های انتسابی هیچ‌تاثیری نداشت، و دی واینی، مامور پلیس حراست که تمام تلاش خود را برای پوشاندن تبانی است. این سریال داستان واقعی یک رویداد تاریخی و بسیار مهم را پوشش داده و به چشم داشت داستان حقیقت بر اساس موضوعات مختلفی همچون قهرمانی، اجتماعی و… است.

    این سریال با داشتن داستان بسیار جذاب و جالب به همراه بازی برجسته بازیگران، جلوه‌های ویژه‌ای از نقش‌آفرینی برجسته و چشمگیر به همراه داشته و با دوبله فارسی که برای جلوگیری از هر گونه اشکالات ممکن صورت گرفته است، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

    سریال “یک اعتراف” با داشتن داستانی فوق‌العاده و بازیگران با استعداد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشاگران علاقه‌مند به سریال‌های جنایی و معمایی باشد. این سریال را می‌توانید با دوبله فارسی برای دانلود در دسترس داشته باشید و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *