دانلود سریال گل شیطان با دوبله فارسی Flower of Evil

  • خلاصه داستان: بائک هی سونگ پدر مهربان و سخت کوشیست که با تلاش فراوان سعی میکند که هم در خانه و هم در محل کار، تمام نیروی خود را برای تلاش بیشتر خرج کند، همسر او، چا جی وون کاراگاه تیزهوش و موفقیست که متوجه میشود پشت چهره فریبنده و خوبی های همسرش، گذشته وحشتناکیست که از همه پنهان میکند، پس سعی میکند راز این گذشته را کشف کند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    “گل شیطان” یک سریال تلویزیونی کره ای محصول سال 2020 است که به زیبایی های یک درام جنایی عشقی به نام “Do Hyun Soo” می پردازد که نقش آن توسط لی جی هون ایفا می شود. Do Hyun Soo یک مرد معمولی است که زندگی خوبی دارد و با همسر و دختر خود زندگی می کند، اما حالا او خودش تنها می داند که او نه همان مردی است که به نظر می رسد. بخشی از زندگی او که برای بقیه پنهان است، این است که او واقعاً یک قاتل سریالی است که توانسته است هویت واقعی خود را پنهان کند.

    تندرستی شخصیت اصلی سریال، در کنار ایده های اصلی این سریال به طرزی کاملاً جذاب و رمانتیک نشان داده شده است. داستان عشق تلخی که بین یک زندانی سابق قاتل سریالی و همسرش توسط “جانگ هی یون” که نقش او توسط مون چه وان ایفا می شود به روش خاصی نشان داده شده است. شخصیت “جانگ هی یون” یک دزدانی بود که قبلاً از فرزندان مفقود شده ای که سال ها قبل ناپدید شده بود. او همچنین شروع به جستجو برای یافتن پدرش کرده است.

    سریال “گل شیطان” به زیبایی این داستان های مختلف را بهم گره زده است و شگفتی، ترس، عشق و ماجراجویی را به زیبایی همراه با دوبله فارسی به نمایش گذاشته است. اگر شما علاقه مند به تماشای سریال های درام و جنایی هستید، سریال “گل شیطان” را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *