دانلود سریال کوپر با دوبله فارسی Copper

  • خلاصه داستان: داستان در مورد یک پلیس جوان در دهه 60 قرن نوزدهم هست که باید پنج نقطه از شهر نیویورک را کنترل کند اما با توجه به جمعیت بالا و سیاه و سفید بودن جامعه کار او بسیار دشوار هست و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال کوپر (Copper) یک سریال درام تاریخی است که دربارهٔ یک کارآگاه ایرلندی آمریکایی به نام “کورکی کورکوران” می‌باشد. این سریال در دههٔ 1860 میلادی در منطقهٔ پنسیلوانیای نیویورک اتفاق می‌افتد و داستان او گشتاوری را روایت می‌کند که در جستجوی عدالت و رسیدگی به جرم‌ها و جنایات شهری است.

    در این سریال کورکوران تصمیم دارد تا به هر قیمتی از تلاش‌های خود برای تبیین سرنخ‌های بسیاری که او را به آدم‌کشی که موجب مرگ دخترش شده، بهره ببرد. او به همراه همکارش و دوستش “فرانسیس ماگویار” سعی دارند تا معمای این جنایت را به حل برسانند.

    از ویژگی‌های این سریال می‌توان به توجه به جزئیات تاریخی و استفاده از دوبله فارسی اشاره کرد. دوبله‌های این سریال با کیفیت بالا صورت گرفته‌اند و با کیفیت استاندارد به فارسی ترجمه شده‌اند تا بخش دیدن این سریال برای تماشاگران ایرانی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.

    در مجموع، سریال کوپر با داشتن داستان جذاب و جذابیت تاریخی خود می‌تواند یک گزینهٔ مناسب برای علاقه‌مندان به سریال‌های درام و تاریخی باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *