دانلود سریال چاپارال با دوبله فارسی The High Chaparral

  • خلاصه داستان: این مجموعه تلویزیونی داستان زندگی مردی به نام جان کنن است. رویدادها بر مدار زندگی او و خانواده‌اش در مزرعه‌ای به نام چاپارل درآریزونای دههٔ ۱۸۷۰ میلادی دور می‌زند. جان کنن با کمک برادرش باک و پسر جوانش بیلی بلو بوی این مزرعه را مدیریت و اداره می‌کنند. آنالی همسر نخست جان و مادر بلو در نخستین اپیزود این سریال به‌وسیلهٔ تیری که از کمان یک سرخ‌ پوست رها شده بود جان خود را از دست می‌دهد و جان کنن را بر آن می‌دارد که در راستای سامان‌بخشیدنِ دگربار به زندگی‌اش با دختری به نام ویکتوریا فرزند…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال چاپارال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های وسترن است که با دوبله فارسی تهیه و منتشر شده است. این سریال که با نام اصلی The High Chaparral شناخته می‌شود، داستان یک خانواده اهل تگزاس است که در دهه ۱۸۷۰ به دنبال سرنوشت بهتری در اراضی ناشیلوا در آریزونا هستند.

    این سریال به‌واسطه داستان مهیج، به تصویر کشیدن زندگی در دوران وحشت و فراوانی اقلیم ایالت آریزونا و همچنین جنگ قبیله‌های بومی با مهاجران اروپایی مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است.

    شخصیت اصلی این سریال، جان کانون، که توسط لیندا کریستال تجسم می‌شود، از اهمیت بسیاری برخوردار است که توانسته با حضورش در این سریال به یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های سریال‌های تلویزیونی تبدیل شود.

    اگر شما نیز دوست دارید سریال‌های وسترن را تماشا کنید، می‌توانید سریال چاپارال را با دوبله فارسی از سایت‌های معتبر دانلود و تماشا کنید و از داستان مهیج و جذاب این خانواده مهاجر لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *