دانلود سریال پیگرد با دوبله فارسی Wanted: Dead or Alive

  • خلاصه داستان: جاش رندال” یک کهنه سرباز جنگ داخلی با یک تفنگ اره شده به عنوان یک سلاح با قلبی نرم است. او اغلب درآمد خود را به نیازمندان اهدا می کند و همیشه درحال تلاش برای حفظ عدالت در شهر خود می باشد و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “پیگرد” یکی از سریال های جذاب و معروف است که با دوبله فارسی توسط فردین طایی و کمال از گروه تهیه کنندگان شبکه نمایش خانگی تولید شده است. این سریال از دهه 1960 میلادی تا 1974 در آمریکا پخش شده و توانسته است جای خود را در میان مخاطبان به دست آورد.

    “پیگرد” داستانی حول محور شخصیت “جاش رندال” را روایت می کند که توسط استیو مک کویین بازی شده است. جاش یک شکارچی پول با پیگرد هسته لطفا ، خوش شانس و ماجراجوی است که همیشه در جستجوی قانون به درگیری هایی با جنایتکاران وارد می شود.

    این سریال با داستان های جذاب و هیجان انگیز خود، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. همچنین با بازی هنرمندان برجسته و ساختار گریز زیبایش، توانسته است جایگاه ویژه ای در دل تماشاگران بگیرد.

    سریال “پیگرد” با دوبله فارسی به عنوان یکی از سریال های محبوب و مورد علاقه مخاطبان ایرانی شناخته می شود و امیدواریم که همیشه بتواند با ارائه داستان های جذاب و گیرا، به تحولات و رضایت مخاطبان پاسخ مناسبی دهد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *