دانلود سریال پیدایش با دوبله فارسی Emergence

  • خلاصه داستان: داستان این سریال رازآلود و خانوادگی درباره‌ی یک کلانتر است که در حال تحقیق بر روی پرونده‌ای مربوط به یک کودک خردسال که حافظه‌اش را در یک حادثه از دست داده است ، می‌باشد. او سعی دارد سرنخ‌های مهمی را به دست بیاورد که در حل این پرونده کمکش کند. اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “پیدایش” یک مجموعه تلویزیونی درام، معمایی و علمی تخیلی است که در سال ۲۰۱۹ از شبکه ABC پخش شد. این سریال توسط تارا بوترفیلد و میشل فازکویسکی ساخته شده و در طی یک فصل ۱۳ قسمتی پخش شد.

    داستان سریال در مورد یک کودک دختری به نام “پایپر” است که پس از یک حادثه مرموز وارد زندگی یک افسر پلیس به نام “جوئو اوئن” می‌شود. “پایپر” به نظر عجیب و غریب ظاهر می‌شود و هیچ یادآوری از گذشته‌اش ندارد، اما قدرت‌های خارق‌العاده‌ای دارد که افسر اوئن را به دنیایی از راز و معماها می‌کشاند.

    توسط بازیگرانی همچون آلیسون تولمن، الیساندروس روسوس، ناتالیا تزنو، کلارا آهوکی و دون راگلز اجرا شده، “پیدایش” با داستان جذاب و بازیگری‌های قوی توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

    این سریال با موضوع معمایی و علمی تخیلی، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و با دوبله فارسی نیز در دسترس بینندگان ایرانی قرار گرفته است. اگر علاقه‌مند به دنبال کلیشه‌های متفاوت و داستان‌های پرماجرا هستید، ممکن است “پیدایش” یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *