دانلود سریال پزشک خوب با دوبله فارسی | The Good Doctor

  • خلاصه داستان: داستان سریال درباره‌ی زندگی مرد جوانی به نام شان مورفی است که در شهر کوچکی زندگی می‌کند. او که مبتلا به سندروم ساوانت اوتیسمی می‌باشد ، یک رزیدنت بخش اطفال است که با توجه به ناتوانی پیشرفته‌اش ، علی‌رغم اینکه یک رزیدنت نابغه به شمار می‌رود و با مهارت به درمان اطفال می‌پردازد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “پزشک خوب” یک مجموعه درام پزشکی آمریکایی است که توسط دیوید شور است که از طریق شبکهٔ تلویزیونی ABC پخش شده است. این سریال بر اساس سریال جنوب کره‌ای با همین نام و تولید شده توسط Sony Pictures Television می‌باشد. داستان این سریال در مورد یک جراح جوان است که از طریق اختلافات اجتماعی به یک بیمارستان معتبر می‌آید و سعی دارد تا با استعداد و دانش پزشکی خود بتواند بهترین معالج برای بیماران باشد.

    این سریال توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و با بازی فوق العاده فردی های درخشان مانند فردی های های ویلفرد، نیکولاس گان، هلنا در بویرت، چیپینو و آنتونیزئا توماس، توانسته است تحسین فراوانی از سمت منتقدین و بینندگان دریافت کند.

    اگر به دنبال دیدن این سریال هیجان انگیز هستید می‌توانید آن را با دوبله فارسی از سایت‌های معتبر دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید. این سریال با داستان جذاب و شخصیت‌های عمیق خود، قطعاً شما را به یک سفر هیجان‌انگیز در دنیای پزشکی خواهد برد.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *