دانلود سریال پرنسس بدون تاج با دوبله فارسی | Taçsız Prenses



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: سریال پرنسس بی تاج، داستان زندگی دختری 9 ساله به نام ماسال است که زندگی سختی را در استانبول می‌گذراند. مادرش یک بیماری قلبی کشنده دارد و ناپدری او یک انسان منفعل و بی تفاوت است. فقط یک جراحی گران قیمت می تواند مادر ماسال را درمان کند، اما بدون هیچ گونه درآمدی، جمع آوری پول به عهده ماسال است. این واقعیت تلخ ماسال را از یک دختر کوچولوی نازنین به یک کلاهبردار بی رحم تبدیل کرده است که حاضر است برای نجات مادرش دست به هر کاری بزند.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    «پرنسس بدون تاج» (Taçsız Prenses) یک سریال ترکیه ای است که با شور و شوق به میان مخاطبان پرداخته شده است. این سریال در قالب ۵۵ قسمت تولید شده است و هر قسمت آن به مدت تقریبی ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه است. این سریال بر اساس داستان واقعی زندگی “خرچین شهزاده” ساخته شده است.

    داستان سریال در مورد زندگی شاهدخت نازه که مجبور به ترک دادن عشقش و مهاجرت به آمریکا است. او در آمریکا برای مدتی در یک دانشگاه تحصیل می کند و سپس بعد از گذشت چند سال به کشورش باز می گردد. در این سفر او با پدر و مادر خود روبرو می شود که با دلایل شخصی و خصوصی او را ترک کرده اند. او بر این تصمیم گرفته که با آنها مقابله کند و زندگی خود را بهبود دهد.

    سریال پرنسس بدون تاج توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند و از این رو دوبله فارسی آن نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این سریال به خوبی تمامی نقاط اجتماعی و زندگی مدرن را تا حد زیادی نشان داده و بنابراین برای تمام سنین مناسب است.

    اگر شما نیز علاقه مند به تماشای این سریال در زبان فارسی هستید، می توانید آن را از منابع معتبر دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *