دانلود سریال پدر عجیبم با دوبله فارسی | Father Is Strange

  • خلاصه داستان: سریال در مورد یک خانواده خوب و آرام است که در حومه شهر زندگی می کنند

    سه خواهر و یک برادر به همراه پدر و مادرشان در زیر یک سقف زندگی می کنند که ناگهان روزی پسری جوان وارد این خانواده شده و ادعا می کند که فرزند این خانواده است …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    «پدر عجیبم» یک سریال تلویزیونی کره‌ای است که با نام اصلی “Father Is Strange” شناخته می‌شود. این سریال یک مجموعه خانوادگی و کمدی است که از سال 2017 تا 2017 پخش شد. این سریال تلویزیونی به کارگردانی Lee Jae-sang بوده و با بازیگرانی همچون Kim Young-chul, Kim Hae-sook, Lee Joon, و Jung So-min از ستارگان برجسته‌ای برخوردار است.

    داستان این سریال درباره خانواده‌ای متشکل از چهار فرد است که زندگی‌شان به خاطر ورود یک مرد عجیب به خانه‌شان دگرگون می‌شود. فردی که وارد زندگی این خانواده می‌شود یک بازیگر سینما است و این تغییرات در زندگی خانوادگی باعث ایجاد ماجراهای فراوانی می‌شود.

    این سریال تلویزیونی به دلیل داشتن داستان جذاب و کمدی توانست توجه بسیاری از بینندگان را جلب کند. همچنین، دوبله فارسی این سریال گام بزرگی برای دسترسی طرفداران فارسی‌زبان به این اثر بزرگ بوده است. اگر شما هم از دوبله فارسی علاقه‌مند هستید می‌توانید این سریال جذاب را در شبکه‌های تلویزیونی یا پلتفرم‌های آنلاین دنبال کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *