دانلود سریال پایان با دوبله فارسی The End

  • خلاصه داستان: سریال النهاية داستان زندگی یک مهندس رایانه است که در سال 2120 در یک ویران شهر تحت تسلط «سایبورگ‌ ها» زندگی می‌ کند. در اولین قسمت این سریال شاهد آن هستیم که برای دانش آموزان کلاس تاریخ، عملیات آزاد سازی فلسطین و نابودی اسرائیل تشریح می شود. هم چنین ایالات متحده آمریکا نیز تجزیه شده و از بین رفته است.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “پایان” یک سریال درام و معمایی است که به تازگی با دوبله فارسی منتشر شده است. این سریال درباره‌ی یک مأمور مخفی به نام “فرانسیسک” می‌باشد که ماموریت دارد تا گروهی از تبهکاران را شناسایی و به سزای اعمالشان برساند. او در این راه با مشکلات و مخاطرات زیادی روبرو می‌شود و داستان سریال با روایت این ماجراها و ماجراجویی‌های او پیش می‌رود.

    چیزی که این سریال را از دیگر سریال‌های معمایی متمایز می‌کند، داستان متفاوت و جذاب آن است. همچنین دوبله فارسی بازیگران و کارگردانی که در این سریال صورت گرفته است، بسیار حرفه‌ای بوده و بسیاری از تماشاگران فارسی زبان را به خود جذب کرده است.

    با وجود تنوع زیادی در محتوای سریال‌های مختلف، “پایان” توانسته است با داستان تازه و جذاب خود، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. اگر به دنبال یک سریال معمایی و دوبله شده با کیفیت هستید، قطعاً می‌توانید این سریال را به عنوان یک گزینه مناسب مدنظر قرار دهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *