دانلود سریال وقتی کاملیا شکوفا داد با دوبله فارسی | When the Camellia Blooms

  • خلاصه داستان: داستان این سریال درباره زنی به نام “دونگ بک” میباشد که صاحب یک بار به نام کاملیا است. او در همسایگی یک پلیس به نام “هوانگ یونگ شیک” زندگی میکند. “یونگ شیک” به دونگ بک علاقه دارد اما سرنوشت “دونگ بک” به زندگی سه مرد خوب، بد و بی کلاس گره خورده است که …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “وقتی کاملیا شکوفا داد” یا به انگلیسی “When the Camellia Blooms” یک سریال دلهره‌انگیز و جذاب در ژانر درام و عاشقانه است که توانسته است توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این سریال که از سال 2019 تا 2020 پخش شد، به کارگردانی Cha Yeong-hoon و نویسندگی Im Sang-choon ساخته شده است و با بازیگرانی همچون Gong Hyo-jin, Kang Ha-neul و Kim Ji-seok به نمایش درآمده است.

    داستان سریال “وقتی کاملیا شکوفا داد” درباره‌ی یک زن جوان به نام دونگ-با و پسر کوچکش هان-جول است که به شهری کوچک در کره‌ی جنوبی می‌روند تا زندگی جدیدی را شروع کنند. اما در این شهر کوچک، زندگی آن‌ها با وقوع یک سری اتفاقات عجیب و غریب مواجه می‌شود. دونگ-با در یک رستوران محلی به نام “کاملیا” کار می‌کند و بزودی با یک پلیس محلی به نام هون-جیون ارتباط برقرار می‌کند. اما آیا این دو نفر توانسته‌اند با چالش‌هایی که پیش روی‌شان قرار گرفته است، روبرو شوند؟

    سریال “وقتی کاملیا شکوفا داد” با موضوعاتی همچون عشق، دوستی، رشد شخصیتی و روابط انسانی به تصویر کشیده شده است و با بازیگری قوی و داستان جذاب، توانسته است تعداد زیادی از بینندگان را به خود جلب کند. اگر دوست دارید یک سریال دلهره‌انگیز و پر از هیجان را تماشا کنید، پیشنهاد می‌شود که به دانلود و تماشای سریال “وقتی کاملیا شکوفا داد” با دوبله فارسی بپردازید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *