دانلود سریال هفت قیچی با دوبله فارسی | Killer Seven

  • خلاصه داستان: سریال هفت قیچی فردی دست و پا چلفتی و شکست خورده به نام سون است که به عنوان یک قاتل در آخرین ماموریت خود شکست می‌خورد. اکنون سون آرایشگاهی را برای مخفی کردن شغل واقعی خود افتتاح کرده و تصمیم می‌گیرد تا خاطرات از دست رفته‌اش را بازگردانده و به یک قاتل واقعی تبدیل شود اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “هفت قیچی” یک سریال تلویزیونی چینی است که به تازگی با دوبله فارسی برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. این سریال بازنویسی از مجموعه کتاب های “The Seven Deadly Sins” نوشته نوامی سوزوکی است و داستان آن در دنیایی فانتزی و ماجراجویانه قرار دارد که با ترکیبی از اکشن، کمدی و رمانتیک گره خورده است.

    داستان سریال در مورد یک شوالیه خطرناک به نام ملیوداس است که به همراه شش رفیق وفادار، به دنبال پیدا کردن شاهزاده ای به نام الیزابت می‌باشد. این شاهزاده توسط شاهزاده خطرناک سلحشور به گروگان گرفته شده است و ماموریت ملیوداس و دوستانش این است که او را نجات دهند. در طول این ماجراجویی، آن‌ها با انواع هیولاها، جادوگران شرور و مخالفان خبیث روبرو می‌شوند.

    سریال “هفت قیچی” با شخصیت‌های جذاب، داستان پر هیجان و تنش، و صحنه‌های اکشن فوق‌العاده، توانسته است جذب توجه بسیاری از بینندگان در سراسر دنیا شود. همچنین دوبله فارسی این سریال، فرصتی مناسب برای علاقمندان به این ژانر است تا از داستان جذاب “هفت قیچی” لذت ببرند. اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید این سریال را از سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر دانلود کنید و به تماشای آن بپردازید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *