دانلود سریال هفت قیچی با دوبله فارسی | Killer Seven

  • خلاصه داستان: سریال هفت قیچی فردی دست و پا چلفتی و شکست خورده به نام سون است که به عنوان یک قاتل در آخرین ماموریت خود شکست می‌خورد. اکنون سون آرایشگاهی را برای مخفی کردن شغل واقعی خود افتتاح کرده و تصمیم می‌گیرد تا خاطرات از دست رفته‌اش را بازگردانده و به یک قاتل واقعی تبدیل شود اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “هفت قیچی” یک سریال تلویزیونی ژاپنی به کارگردانی موتونوبو آنو و نویسندگی یاسوهیرو تاکادا است. این سریال از سال 2021 تاکنون به صورت آنلاین پخش شده است و با استقبال بسیار خوبی در میان بین حاضرین اینترنتی مواجه شده است. این سریال در 13 قسمت تولید شده و از تمایل زیادی به خشونت و اکشن برخوردار است.

    داستان سریال “هفت قیچی” در مورد یک گروه از قاتلان حرفه ای است که هر کدام از آنها دارای مهارت ها و قدرت های منحصر به فردی هستند. این گروه از قاتلان به نام “هفت قیچی” به دستور یک سازمان مخفی به نام “یامی” کار می کنند و وظیفه دارند که انتقام جویان و افراد خطرناک را به قتل برسانند.

    یکی از ویژگی های جالب این سریال، داشتن دوبله فارسی کیفیت بالا مخصوص دیدن آن است. این ویژگی باعث شده تا این سریال توسط بسیاری از افراد ایرانی تماشا شود و مورد توجه قرار بگیرد.

    هفت قیچی یک سریال مهیج و پر از اکشن است که به دلیل داشتن داستان جذاب و شخصیت های قوی توانسته جلب توجه بسیاری از علاقمندان به ژانر اکشن و هیجان انگیز شود. اگر به دنبال یک سریال هیجان انگیز و پر از تنش هستید، حتما” هفت قیچی” را از دست ندهید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *