دانلود سریال نبرد با تایتان ها با دوبله فارسی | Attack on Titan

  • خلاصه داستان: داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    «نبرد با تایتان ها» یک سریال انیمیشن ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما ایجاد شده است. این سریال که به زبان ژاپنی “شینکی نو کیوجین” نامیده می‌شود، داستان جهانی فراموش شده و تهدید شده توسط موجوداتی به نام تایتان ها را روایت می‌کند. انسان‌ها در این دنیا در شهرهای بزرگ و احاطه شده توسط دیوارهای بلند زندگی می‌کنند تا از تایتان ها محافظت کنند.

    در این سریال، شخصیت اصلی به نام ایرن یاگر به همراه دوستانش برای نبرد با تایتان ها آماده می‌شوند. این موجودات غول‌آسا نه تنها انسان‌ها را قدرتمندانه حمله می‌کنند، بلکه گاهی اوقات حتی از انسان‌ها آدم‌خواری می‌کنند. ایرن و همکارانش باید از دیوارهای شهر خود دفاع کرده و تلاش کنند تا این تهدید را از بین برد.

    این سریال با داشتن داستان جذاب و اکشن فوق‌العاده، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند. از دیگر نقاط قوت این انیمیشن می‌توان به انیمیشن بسیار زیبا و موسیقی فوق‌العاده آن اشاره کرد.

    سریال “نبرد با تایتان ها” همچنین به دوبله فارسی نیز رسیده است و این امکان را برای بسیاری از علاقمندان به دیدن انیمیشن به زبان مادری فراهم کرده است. اگر شما هم از طرفداران انیمیشن‌های اکشن و فانتزی هستید، قطعاً این سریال را دوباره دیدن یا حتی دانلود آن با دوبله فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *