دانلود سریال نامه خداحافظی با دوبله فارسی | Farewell Letter

  • خلاصه داستان: آلانور، یک تاجر مدرن و قوی، و ضیا، تاجر اهل آنتاکیا که به سنت ها بسیار پایبنده، در گذشته عاشق هم بودند. به خاطر خانواده هایشان در مقابل این عشق، ناخواسته از هم جدا شدند و زندگی دیگری را آغاز کردند. محمد، نورچشمی مادرش سحر. او پسر بزرگ ضیا هست که قصد دارد در آینده از کار خود دست بکشد. آسلی عاشق رقص، پر از شور زندگی، دختر کوچک ۱۹ ساله آلانور که سال آخر دبیرستان فرانسوی را می گذراند و هر قدم برای آینده خودش را به دقت برنامه ریزی می کند. سال‌ها بعد…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “نامه خداحافظی” یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی در سطح جهان می‌باشد که از سبک درام و عاشقانه بهره می‌برد. این سریال به تهیه‌کنندگی کمپانی های لوکاس فیلمز، یونیورسال تلویژن، راف ستودیوز و ای‌بی‌سی استودیوز در سال ۲۰۱۷ به روی آنتن رفت. در این سریال افرادی همچون دون آلموند، ژین کارلوس، گابریل لونا، فرانسیسکو گیت، فردی رودریگز و زویی سالدانا بازی می‌کنند.

    “نامه خداحافظی” داستان عشق دو نفر جوان به نام‌های کارولینا و سانتیاگو را روایت می‌کند که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنند. آنها در این شهر به دو دیدگاه متفاوت از زندگی پیوسته اند؛ کارولینا به عنوان دختر یک فروشنده برنج کشاورزی فقیر و سانتیاگو به عنوان پسر یک تاجر ثروتمند. عشق آنها در مواجهه با مشکلاتی همچون فاصله‌های اجتماعی، دشمنی‌های خانوادگی و تروماهای روانی قرار می‌گیرد.

    این سریال توانسته است به دل مخاطبان خود بشیند و موفق به کسب رتبه‌های بالایی در طول پخش خود شود. بازیگرانی همچون دون آلموند و ژین کارلوس با بازی برتر خود موجب شده‌اند تا این سریال یکی از محبوبترین سریال‌های تلویزیونی باشد.

    اگر شما نیز دوست دارید تا شاهد داستان زیبا و جذاب “نامه خداحافظی” با دوبله فارسی باشید، می‌توانید این سریال را از منابع مطمئن و قانونی دانلود کرده و لذت بردن از آن را تجربه کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *