دانلود سریال میلیاردها با دوبله فارسی Billions

  • خلاصه داستان: داستان سریال به رخ کشیدن قدرت میان دو شخص با نفوذ و پرقدرت از دو قطب قانون گذاران و سرمایه گذاران در دنیای امروزه میباشد. دادستانی زیرک و بلندپرواز بنام چاک رودز که سخت به دنبال گیرانداختن و رسوا کردن یکی از بزرگترین و بانفوذترین صندوق داران مالی شرکت های وال استریت در نیویوک بنام بـابی اکسلراد میبا …

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “میلیاردها” یک سریال درام و هیجان انگیز است که در ابتدا توسط Showtime منتشر شد. این سریال توسط برایان کوپر و دیوید لیوی نوشته شده است و داستانش حول محور دو شخصیت اصلی، یک وکیل با استعداد به نام چاک رودز و یک مدیرعامل بورس با استعداد به نام بابی آکسلراد می‌چرخد.

    در این سریال، ما شاهد رقابت های فراوان و دغدغه های مالی بین این دو شخصیت قدرتمند هستیم. چاک رودز که توسط دمینیک وست نقش آفرینی شده است، یک وکیل با استعداد است که به هر طریقی که ممکن است می‌خواهد بابی آکسلراد را به زانو درآورده و او را برای جرایم مالی نهانشان مسئول کند. اما بابی آکسلراد، که توسط پل جیماتی نقش آفرینی شده است، تصمیم دارد که از هر مخربی که می‌خواهد برای حفظ وضعیت خود استفاده کند.

    این دو شخصیت در حالی که به دنبال رقابت های مالی هستند، درگیر روابط شخصی و حریم خصوصی خود هم هستند و این امر برای آنها پیچیدگی هایی ایجاد می‌کند که به تصویر کلی سریال اضافه می‌شود.

    سریال “میلیاردها” با شیوه نوآورانه‌ای به بحران های مالی و قدرت در جوامع مدرن پرداخته و با بازیگران حرفه ای و داستان جذاب خود توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اگر به دنبال یک سریال هیجان انگیز با داستان جذاب و خوب هستید، قطعا” میلیاردها” یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *