دانلود سریال مورمور با دوبله فارسی | Goosebumps

  • خلاصه داستان: سریال مورمور درباره گروهی متشکل از پنج دانش‌آموز دبیرستانی است که به‌ طور تصادفی نیروهای خطرناک ماورایی را در شهر آزاد می‌کنند. حال آن‌ها باید با یکدیگر متحد شده تا مردم شهر را نجات داده و در عین حال رازی را که والدینشان از دوران نوجوانی خود پنهان کرده‌اند را آشکار کنند اما…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال مورمور یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی برای کودکان و نوجوانان است که از دهه ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ پخش می‌شد. این سریال بر اساس مجموعه کتاب‌های هولناک مورمور اثر ر.ال. استاین اقتباس شده است. داستان‌های هر قسمت این سریال در مورد ماجراجویی‌های مختلف مخصوصاً در آینده و گذشته و گاهاً دنیای ارواح و هیولاهاست.

    سریال مورمور با گویندگی اینترنیشنال اکتورهای معروف همچون جک بلک، اولیا شکارک و دیگر هنرمندان معروف ترجمه شده است. دوبله فارسی سریال مورمور نیز با صدای هنرمندان محبوب ایرانی به تازگی انجام شده است که باعث شده تا طرفداران بیشتری این سریال را دنبال کنند.

    سلسله‌ای از داستان‌های ترسناک و ماجراجویی که برای کودکان و نوجوانان سنین مختلف مناسب است. این سریال مورمور توانسته است همزمان با ترسناک بودن، پیام‌های آموزشی هم به کودکان برساند. این سریال با داستان‌هایش مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد و همواره یکی از سریال‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان بوده است.

    می‌توانید سریال مورمور با دوبله فارسی را از سایت‌های معتبر دانلود کنید و لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *