دانلود سریال مرد درمانده با دوبله فارسی | Last Man Standing



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: داستان سریال در مورد یک پدر متاهل است که برای حفظ مردانگی و قدرت خود تلاش می کند و… این سریال دوبله Gem هست و ما به همان ترتیبی که از شبکه پخش شده میذاریم و از نظر فصل و اپیزود به ترتیب نسخه اصلی نیست

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “مرد درمانده” یک سریال کمدی خانوادگی است که به تازگی با دوبله فارسی در دسترس قرار گرفته است. این سریال که توسط فاکس ساخته شده است، داستان یک مرد به نام “مایک بکر” را روایت می‌کند که در یک شرکت تجاری در حال کار کردن است. او یک پدر خوب و شوهر مهربان است که در کنار خانواده‌اش زندگی می‌کند.

    “Mandy” دختر بزرگتر مایک، بارها و بارها دست و پا می‌زند تا خانه خود را ترک کرده و به تنهایی زندگی کند، اما مایک تمام تلاشش را می‌کند تا او را در کنار خانواده‌اش نگه دارد. انتقادات طنزآمیز او از روابط اجتماعی و مسائل روزمره، این سریال را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های کمدی تبدیل کرده است.

    دانلود سریال “مرد درمانده” با دوبله فارسی اکنون امکان پذیر است و علاقمندان می‌توانند از طریق اینترنت یا شبکه‌های تلویزیونی، این سریال را تماشا کنند و از دیدن داستان‌های جذاب و طنزآمیز “مایک بکر” لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *