دانلود سریال محرک جهانی با دوبله فارسی | World Trigger

  • خلاصه داستان: دروازه‌ای به بعد دیگه توی دنیا باز میشه و از اون هیولاهایی بیرون می‌آن که زندگی بشر رو تهدید می‌کنن. تنها امید برای نجات زمین یه گروه از جنگجوهای مرموزن که از تکنولوژی فضایی‌ها برای مبارزه استفاده می‌کنن و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال محرک جهانی (World Trigger) یک انیمه ژاپنی است که بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده است. این سریال به داستان گروهی از نوجوانان می‌پردازد که به نیروی مرزی معروف هستند و به مبارزه با نیروهای بیگانه‌ای با نام “نویسه‌ها” می‌پردازند.

    داستان سریال در شهری به نام میکادو است که مورد حمله نویسه‌ها قرار می‌گیرد. یک روز، یک نوجوان به نام یوما کودو نیروی مرزی جدیدی را به شهر میکادو معرفی می‌کند و در این بین با یک نوجوان دیگر به نام اوسامو میکادو آشنا می‌شود. این دو نوجوان به همراه گروه دیگری از نیروهای مرزی به مقابله با نویسه‌ها می‌پردازند.

    سریال محرک جهانی با داشتن داستانی جذاب و اکشن فوق‌العاده‌ای توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. همچنین داشتن چندین فصل و قسمت، این سریال را به یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های ژاپنی تبدیل کرده است.

    این سریال با دوبله فارسی نیز در دسترس مخاطبان ایرانی قرار دارد و می‌توانید آن را از سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف دانلود کرده و تماشا کنید. به همین دلیل، اگر به دنبال یک انیمه اکشن و هیجان‌انگیز هستید، سریال محرک جهانی یک گزینه بسیار مناسب برای شماست.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *