دانلود سریال مانور ازدواج با دوبله فارسی Flower Crew: Joseon Marriage Agency

  • خلاصه داستان: پادشاه چوسان به نام “لی سو” از یک آژانس ازدواج در جوسان به نام “خدمه گل” میخواهد دختری که اولین عشق او بوده و یک دختر سطح پایین می باشد را آموزش دهند و او را به یک نجیب زاده تبدیل کنند. حال خدمه این آژانس کار سختی در پیش دارند . . . .

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “Flower Crew: Joseon Marriage Agency” یک سریال تلویزیونی تاریخی و عاشقانه است که در دوره جوسئون کره امپراتوری اتفاق می‌افتد. این سریال در مورد یک گروه از مردان و زنان جوان است که برای کمک به افرادی که در ازدواج مشکل دارند، یک آژانس ازدواج تشکیل داده‌اند.

    داستان این سریال در مورد یک مرد جوان به نام مایونگ (کیم مینجهوک) است که دچار مشکلاتی در زندگی و عشق خود شده است. او به همراه یک آدمکش حرفه‌ای به نام کان پونگ (پارک جی‌هون)، یک جادوگر باهوش به نام مالگی‌ونگ (بیون یونهو) و یک پادشاه شجاع به نام لی سون (سونگ جی‌هو)، یک آژانس ازدواج را راه‌اندازی می‌کند.

    آن‌ها باعث می‌شوند تا افرادی که با مشکلاتی در مسیر ازدواج خود مواجه هستند، مانند عدم وجود ثروت، مشکلات اجتماعی یا حتی ناتوانی جسمی، به راحتی بتوانند زندگی عاطفی و اجتماعی خود را بهبود بخشند.

    این سریال با داستان مهیج و بازیگران استعدادمند خود توانسته است مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند. دوبله فارسی این سریال نیز در دسترس علاقمندان به محتوای کره‌ای قرار گرفته و می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *