دانلود سریال لیست پرواز با دوبله فارسی | Manifest



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: لیست پرواز ماجرای مسافران پروازی است که ناپدید می شود و همه تصور می کنند که آنها مرده اند. وقتی مسافران بعد از پنج سال به زندگی عادی برمیگردند متوجه تغیراتی می شوند، آنها صداهایی می شنوند و تصاویری میبینند که آنها را راهنمایی میکند، خیلی زود راز بزرگی را کشف می کنند.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “لیست پرواز” یک فیلم سریالی درام و معمایی است که در ژانرهای علمی تخیلی و رازآلود اقدام شده است. این سریال توسط جف راک و جرمی کراپر ساخته شده و توسط شبکه NBC پخش می‌شود. سریال “لیست پرواز” در مورد یک گروه از مسافران یک پرواز است که پس از سقوط هواپیما در آمریکا، متوجه می‌شوند که از دیدگاه زمان، برای آن‌ها پنج سال گذشته است و آن‌ها فکر می‌کنند که همه چیز همچنان مثل قبل است. اما وقتی از فرودگاه خارج می‌شوند، متوجه می‌شوند که جهان دچار تغییرات عجیب‌وغریبی شده است و عده‌ای از آن‌ها قدرت‌هایی خارق‌العاده پیدا کرده‌اند.

    سریال “لیست پرواز” با داستانش و اتفاقات پیچیده و جذاب، توانسته است بیش از اینکه به فقط یک مجموعه تلویزیونی باشد، یک اندیشه برانگیز و مورد توجه بسیاری از تماشاگران و منتقدان باشد. این سریال با ترکیب ایده‌های علمی و فانتزی، توانسته است به‌خوبی هوش و هیجان مخاطبان خود را به خود جلب کند و برخی از مسائل اجتماعی و روان‌شناسی را نیز در داستان خود گنجانده است.

    در ایران، این سریال با دوبله فارسی نیز منتشر شده است تا بخش گسترده‌ای از جامعه ایرانی نیز از این اثر شگفت‌انگیز بتواند لذت ببرد. دانلود سریال “لیست پرواز” با دوبله فارسی می‌تواند به تماشاگران فارسی‌زبان کمک کند تا به بهترین شکل ممکن از این سریال جذاب و معمایی لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *