دانلود سریال لیست پرواز با دوبله فارسی | Manifest



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: لیست پرواز ماجرای مسافران پروازی است که ناپدید می شود و همه تصور می کنند که آنها مرده اند. وقتی مسافران بعد از پنج سال به زندگی عادی برمیگردند متوجه تغیراتی می شوند، آنها صداهایی می شنوند و تصاویری میبینند که آنها را راهنمایی میکند، خیلی زود راز بزرگی را کشف می کنند.

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    «لیست پرواز» یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که در سال 2018 به روی آنتن رفت. این سریال به نویسندگی و تهیه‌کنندگی جف راک و جی. ار. ناکین می‌باشد و داستان آن در مورد یک گروه از مسافران یک پرواز است که به نظر می‌رسد بر روی زمین مفقود شده‌اند ولی پس از یک فرصت نور افتادند. آن‌ها برخی تغییرات عجیبی در طول مدت غیبتشان تجربه کرده‌اند و برخی از اعضای خانواده و دوستان آن‌ها پس از بازگشتشان، دچار ناراحتی و مشکلاتی شده‌اند.

    سریال “لیست پرواز” در طول فصل اول توانست توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و به اندازه کافی موفق بود که برای شبکه NBC ادامه پیدا کند. این سریال در سال 2021 فصل سوم خود را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

    برای دیدن این سریال به زبان فارسی، دوبله‌های متنوعی از این سریال وجود دارد که می‌توانید آن را به زبان فارسی تماشا کنید. تعدادی از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین، این امکان را فراهم کرده‌اند که سریال “لیست پرواز” را با دوبله فارسی دانلود و تماشا کنید. این امر برای علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی و داستان‌های جذاب، فرصت فوق‌العاده‌ای است تا با داستان هیجان‌انگیز این سریال آشنا شده و از داستان مهیج آن لذت ببرند.

    سریال “لیست پرواز” با موضوع مهمی همچون مفقود شدن و بازگشت ناگهانی، احساسات متنوعی را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد و با داستان پرماجرا و پرمعنای خود توانسته است تعداد زیادی از هواداران سینما را به خود جلب کند. به همین دلیل توصیه می‌شود که این سریال را با دوبله فارسی دانلود کرده و تماشا کنید تا از تجربه تماشای آن لذت ببرید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *