دانلود سریال لیست سیاه با دوبله فارسی | The Blacklist

  • خلاصه داستان: داستان سریال درباره‌ی یک خلافکار بزرگ و حرفه‌ای به نام رد است که مدت زمان زیادی می‌باشد مامورین پلیس به دنبال او هستند. اما در عین ناباوری یک روز رد تصمیم می‌گیرد خود را تحویل قانون بدهد. ولی برای این کار شرایطی در نظر دارد. او می‌خواهد تنها با یک پلیس کار کند و با همکاری آن پلیس بقیه‌ی افراد خلافکار معروف را دستگیر کنند و…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “لیست سیاه” یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ پخش شد. این سریال به کارگردانی جان بوران و نویسندگی جان بوکان و محصول شبکه NBC می‌باشد. “لیست سیاه” یک سریال جنایی و درام است که داستان آن درباره‌ی یک مجرم معروف به نام ریموند ردینگتون است که تصمیم می‌گیرد با FBI همکاری کرده و به آن‌ها کمک کند تا سریع‌تر دستگیر شود و در مقابل تنها شرطی که دارد این است که باگنز، یک مامور جوان و تازه وارد به عنوان شریک خود را بخواند. این سریال تا کنون موفق به پخش ۹ فصل شده و توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.
    در ایران نیز علاقه‌مندان زیادی به تماشای این سریال دارند و به دنبال دوبله فارسی آن می‌گردند. خوشبختانه اکنون می‌توانید این سریال را با دوبله فارسی در اینترنت دانلود کرده یا از طریق شبکه‌های تلویزیونی مشاهده کنید. این امکان به طرفداران فارسی‌زبان این سریال این فرصت را می‌دهد که به راحتی از داستان جذاب و هیجان‌انگیز “لیست سیاه” لذت ببرند و همچنین با بازی هیجان‌انگیز جیمز اسپیدر و مگان بون به همراه تماشای این سریال لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *