دانلود سریال قلب زرد با دوبله فارسی | Ice Adonis



  • بازیگران

  • خلاصه داستان: سریال در موردداستان دو خواهر ناتنی که بعد از یک حادثه تلخ پیشامدهای ناگواری را تجربه میکنند که زندگی هر دو را به نابودی می کشاند

    ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “قلب زرد” یک سریال پرطرفدار و محبوب در کشورهای آسیایی است که با نام “Ice Adonis” نیز شناخته می‌شود. این سریال، یک درام عاشقانه و مهیج است که داستانی پر از رمانتیسم، تنش و هیجان دارد.

    داستان این سریال در مورد یک زن جوان به نام “هانا” است که به دلیل مشکلات مالی خانواده‌اش مجبور می‌شود به یک شرکت پخش فیلم بزرگ‌وارد شود و در آنجا با “یونگ سو” که یکی از صاحبان شرکت است، آشنا می‌شود. این دو نفر از همان ابتدا احساسات عمیقی برای یکدیگر پیدا می‌کنند اما مسائل و موانع زیادی در راه آنها قرار دارد که موجب می‌شود تا روابط آنها با مشکلاتی روبه‌رو شود.

    این سریال با داشتن داستانی جذاب و بازی های فوق‌العاده بازیگرانش، توانسته است مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند. همچنین دوبله فارسی این سریال نیز در دسترس بوده و شما می‌توانید این سریال را با زبان و صدای فارسی ببینید و لذت ببرید.

    سریال “قلب زرد” یکی از پرطرفدارترین سریال‌های رمانتیک و عاشقانه است که به همه سنین توصیه می‌شود و اگر علاقه‌مند به مشاهده سریال‌های خارجی با داستان های جذاب هستید، قطعا این سریال را دوست خواهید داشت.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *