دانلود سریال فلیشمن به دردسر افتاده با دوبله فارسی Fleishman Is in Trouble

  • خلاصه داستان: توبی فلیشمن پزشکی است که پس از سال ها جدایی از همسرش تصمیم می گیرد شانس خود را در روابط عاشقانه امتحان کند. اما همسر سابقش ریچل ناگهان ناپدید می شود و او را با دختر 11 ساله و پسر 9 ساله شان تنها می گذارد. با رفتن ریچل، ایجاد تعادل در ابعاد مختلف زندگی برای توبی سخت می شود…

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال “فلیشمن به دردسر افتاده” یکی از محصولات جدید در زمینه سریال‌های روز دنیا می‌باشد که به تازگی با دوبله فارسی منتشر شده است. این سریال به کارگردانی تام میکارتی و نویسندگی تافت گلیسمن و جمیس وود محصول شبکه FX می‌باشد و توسط شرکت تهیه‌کننده Abbas Film ساخته شده است.

    این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر تافت گلیسمن می‌باشد و داستان آن در مورد زندگی زن و مردی به نام فلیشمن است که به نظر می‌رسد زندگی عالی دارند، اما روزی مرد ناپدید می‌شود و این اتفاق به یک سری رویدادهای پیچیده و دردناک تبدیل می‌شود.

    این سریال با بازیگرانی چون برت راولینز، تام پلجر، بت فاربیش، کلر دانیلز و سارا سولورون در امریکا به نقد و تحسین بالایی از سوی منتقدان رسیده است و اکنون با دوبله فارسی در دسترس علاقمندان به سریال‌های جذاب فارسی زبان قرار گرفته است.

    سریال “فلیشمن به دردسر افتاده” با داشتن داستانی پردردسر و جذاب، بازیگران با استعداد و دوبله فارسی حرفه‌ای می‌تواند یک گزینه عالی برای تماشای شبانه باشد و علاقه‌مندان به ژانر درام و رازآلود می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *