دانلود سریال فراری با دوبله فارسی | Fugueuse

  • خلاصه داستان: داستان فردی به نام فانی که عمیقاً عاشق یک تهیه کننده هیپ هاپ می شود. اما این عشق خطرناک نوید شروع یک شبکه بزرگتر قاچاق انسان را می دهد.

  • ورود به سایت اصلی

    نقد و بررسی

    سریال فراری یک مجموعه تلویزیونی درام فرانسوی است که در سال 2018 منتشر شد. این سریال به زندگی یک دختر جوان به نام فوگوئوز (Fugueuse) می‌پردازد که به دلایلی خانواده‌اش را ترک کرده و وارد دنیای پوچ و خطرناک جنایت و فساد می‌شود.

    فوگوئوز یک دختر خانه‌دار 16 ساله است که از خانه بیرون می‌رود و به سراغ گروه‌های باند جوانان می‌رود و به دنبال تجربه‌های جدید و ماجراجویی است. او در این مسیر با افرادی از جمله اوا، دانیل و دیگر افرادی که در جامعه‌ی پوچ و فاسد این نوع زندگی را دنبال می‌کنند، آشنا می‌شود. اما سرانجام او متوجه می‌شود که این دنیا پر از خطر است و او نیز ممکن است قربانی یکی از این خطرناک‌ترین افراد شود.

    این سریال موفقیت بسیاری را در بین بینندگان و منتقدان داشته و به دلیل موضوع جذاب و باورنکردنی‌اش توانسته به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های درام فرانسوی تبدیل شود. از آنجا که این سریال در زبان فرانسوی تولید شده است، دوبله‌های مختلفی برای این سریال تهیه و در دسترس قرار گرفته‌اند، از جمله دوبله فارسی که بیشتر علاقه‌مندان محتمل به تماشای آن می‌توانند از آن استفاده کنند.

    به طور کلی، سریال فراری یک مجموعه دینامیک و جذاب است که می‌تواند تجربه‌ی تماشایی برای علاقه‌مندان به داستان‌های درام و جنایی فرانسوی باشد. اگر علاقه‌مند به تجربه داستان‌های جذاب و ماجرایی هستید، پیشنهاد می‌شود که این سریال را با دوبله فارسی تماشا کنید.

    Comments

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *